SPORTS FITNESS EXERCISE

12 min home workout , no excuses!

Ik komt thuis……..heb net gewerkt…….heb geen zin……..JA DUS NIET!!! Met deze 15 minuten workout ben je een beetje nuttig bezig ja! Je kan natuurlijk ook net na het opstaan erin proppen, maar hoe dan ook: ”HIJ PAST!”

Lunches

Nee niet wat je rond 13:00 in je mond doet, maar lunches. Doe er 60 (dus 3ox per been).

 

Squats

 Hierbij moet je vooral je rug recht houden, probeer de squats 100x (janken mag tussendoor , zo ook schelden)

 

Planking

 Probeer deze houding ongeveer 1,5 minuut vol te houden, als je het langer kan ga je gang!

 

Jumping jacks

 Altijd als ik deze uitvoer, heb ik het gevoel dat me hersens bewegen brrr… 150 stuks go go go!

 

Mountain climbers

 Deze 3 minuten lang volhouden en hoge snelheid vasthouden. Breng je knie zover mogelijk naarvoren.

 

Chair strech

 Pak een stoel erbij en strechen maar! Geen stoel? Pak dan de bank, elke been 1 minuut!

 

Toe touch

 Deze kan je ook in je bed doen voor het slapen. Het is belangrijk je benen telkens in de lucht te houden. Doe dit 100x.

 

Wall Sit

 rug recht en ruimte tussen de curve van je rug en de muur en 30 SEC

 

Tja mocht je nu spierpijn hebben de volgende dag, dan ben ik blij dat ik de oorzaak was :p

 

Dikke Knuffel,

 

Iamstuffed

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *