RECIPES

RECIPE: Feminine High Protein Recepten 5x

geen zin in saaie maaltijden? Rijst broccoli kip for life maaltijden? Alles altijd preppen? weken lang dezelfde maaltijd eten, zelfs op dezelfde tijden? Ik heb wat voor je meid! Ik heb na 4 a 5 jaar kutten met fitness, natuurlijk wel wat uitgevonden ;p Ik was mijn standaard maaltijden gewoon zat voor het cutten en wilde variatie. Uiteindelijk ben ik dieper in de schappen gegaan van supermarkten om verschillende voedzaam en vullende koolhydraten te vinden en eiwitten. Mijn vetten haalde ik van een goed stuk zalm, olie, pesto, noten of pindakaas. Uiteindelijk had ik 5 go to maaltijden waar ik erg van kon genieten. Ze zijn calorie gunstig, high protein, verzadigend en goed voor het cutten. Ik geef een variatie voor zowel ontbijt , lunch en diner. geniet ervan!

Dikke Knuffel,

Iamstuffed

recept 1: courgette-ei pasta met kipstukjes en pesto

Neem wat gekookt water, ongeveer 100 ml en neem één derde van een bouillonblokje. Neem 150 gram gekruide kip, 3 eiwitten en snij een halve courgette in reepjes. Neem een goede anti-aanbaklaag en bak eerst de kip. Doe na 3 minuten de eiwitten erbij en deze worden snel gaar! Het moment dat zij wit zijn doe je de courgette erbij en neem je de bouillon en smijt het erin. Laat dit pruttelen, totdat het bijna opgelost is. doe nu 1 eetlepel pesto erbij en serveer met wat rucola, voila!

kcal: 375 kcal

 

recept 2: zigeuner schnitzel vegetarisch met een high protein aardappel salade.

Neem 100 gram aardappel, een gesneden ui , gesneden bieslook en wat geschaafde wortel. Kook de aardappeltjes , doe er een deksel op. Als het gaar is doe je het in een kom met daarbij de wortel ui en bieslook, denk aan een handje van beide. Doe hierbij 150 gram kwark, het liefst skyr en mix alles samen met wat zout en peper en knoflookpoeder. Bak de Schnitzel en serveer.

Kcal: 465 kcal

 

recept 3: Whey pannenkoeken op z´n Indonesisch

Neem 1 scoop whey met  3 eiwitten. Voeg hieraan toe kaneel en 1 scoop havermout. Mix dit in een blender. Nu denk je vast oud recept….nope! Bak de pannenkoeken naar formaat met een goede anti-aanbaklaag en houdt ze warm in een bord. Top deze nu met een pakje saté uit de diepvries die je hebt opgewarmd, zo debiel lekker!

kcal: 490 kcal

 

recept 4: to go pro-ho!

Voor de snelle jelles. Neem een snelle jelle zero bar en gooi deze in de blender, voeg hierbij wat suikervrije siroop toe naar smaak en kwak er 300 gram kwark in. Je hebt hier vet veel vezels in, dus super lang vol. Doe er nog een halve banaan bij en blend het! Neem nog wat kaneel als topping en drinken maar!

kcal: 300 kcal

 

Recept 5: chocolade cravings a la whey

Neem whey chocolade 1 scoop en voeg erbij 1 ei en wat halvarine. mix dit en pak 2 sneetjes brood  en dan het liefst brood hoog in eiwitten en laag in khd. Doe de broodjes door het mengsel en bak ze. Top ze nog met roodfruit of suikervrije siroop.

Kcal: 425

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *