RECIPES

RECIPE: Protein Oats Hardgainer

snelle recept voor de echte hardgainer! Aankomen en spieren bouwen en dan nog eens weinig in vet aankomen is moeilijk genoeg. Dan gaat er natuurlijk ook nog wat geld in zitten…..en tja laten we het gewoon niet al te duur maken. Dit is echt een hardgainer maaltijd en komt gauw rond de 800 kcal. Natuurlijk kan dit ook een bescheidde 300 kcal-400 kcal worden, door gewo0n de ingrediënten volume te verlagen.

ingrediënten:

  • 1 banaan
  • 100 gram havermout
  • 2 eetlepels pindakaas
  • 1 scoop whey (chocolate brownie)
  • cacao poeder
  • kaneel poeder
  • 500 ml halfvolle melk

nodig: pannetje of magnatron

bereidingswijze:

  • neem de melk en doe het in een pannetje doe daarbij de havermout en cacao en kaneel (naar wens). Blijf dit roeren. Voeg hierbij na 3 minuten ongeveer (beetje aan de kook) de whey en roer goed. Laat dit nog 7 minuten pruttelen (keuze textuur is aan jouw). Haal het van het vuur af en doe het in een kom. Snij de banaan in stukjes en plaats die op de havermout en voeg hierbij 2 eetlepels pindakaas (liefst 100% geen zout). Nu is je recept klaar en kan je eten :D. Het is the most easy recipe ever en gegarandeerd gains!

Dikke knuffel,

Iamstuffed

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *